“Altijd zo blij als ik mijn wenkbrauwen weer heb laten doen.”
Amber
“Ben heel blij met mijn goeie coupe. Weer super geknipt door Giovanna.”
Freek
“Eens iets heel anders dan alleen de uitgroei kleuren. Wat een frisse, zomerse look heb ik gekregen. Blij mee!”
Amanda
“Giovanna knipt mijn haar precies zoals ik wil en het is altijd gezellig.”
Freek
“Aansluitend aan mijn kappersbehandeling mijn wenkbrauwen laten bijwerken. Zeee tevreden met het resultaat.”
Amanda
“Uitgroei weer vakkundig gekleurd. Vriendelijke geholpen.”
Amanda
“Goed en zorgvuldig. Vriendelijk”
Joke
“Giovanni was er zelf niet, maar ik werd geknipt door een heel vriendelijke invalster ( naam vergeten). Ze gaf me heel goed advies en het resultaat was prachtig. Ik kom beslist weer.”
Truusje
“Zeer kundige en fijne kapsalon. Zowel voor knippen, wassen en kleuren.”
JB
“Prima geholpen”
Barbara