Reviews

★★★★★

“Altijd zo blij als ik mijn wenkbrauwen weer heb laten doen.”

Amber

★★★★★

“Ben heel blij met mijn goeie coupe. Weer super geknipt door Giovanna.”

Freek

★★★★★

“Eens iets heel anders dan alleen de uitgroei kleuren. Wat een frisse, zomerse look heb ik gekregen. Blij mee!”

Amanda

★★★★★

“Giovanna knipt mijn haar precies zoals ik wil en het is altijd gezellig.”

Freek

★★★★★

“Aansluitend aan mijn kappersbehandeling mijn wenkbrauwen laten bijwerken. Zeee tevreden met het resultaat.”

Amanda

★★★★★

“Uitgroei weer vakkundig gekleurd. Vriendelijke geholpen.”

Amanda

★★★★☆

“Goed en zorgvuldig. Vriendelijk”

Joke

★★★★★

“Giovanni was er zelf niet, maar ik werd geknipt door een heel vriendelijke invalster ( naam vergeten). Ze gaf me heel goed advies en het resultaat was prachtig. Ik kom beslist weer.”

Truusje

★★★★★

“Zeer kundige en fijne kapsalon. Zowel voor knippen, wassen en kleuren.”

JB

★★★★★

“Prima geholpen”

Barbara